DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Feng-shui prosperity

 

     Pokusím se velice jednoduše vysvětlit základní principy jakéhokoliv podnikání. 

 

Prosperita je úzce spojená s energií prostoru v němž podnikáte a energií vaší osoby - viz Feng-shui osobnosti .

Studie Feng-shui řeší detailně použití barev, materiálů a doplňků v kancelářích, administrativních budovách, obchodech, restauracích a dalších komerčních obchodech. Symboly vody, pokud jsou umístěny ve správné oblasti, zvyšují příliv bohatství a zlepšení kariéry.

Nicméně i jako laik můžete učinit základní opatření, která mohou pomoci zvýšit příliv kapitálu pro vaše podnikání.


ENERGIE PROSTORU

OBCHOD

Jak působí váš obchod na kolemjdoucí ? Zve k návštěvě nebo je průčelí špinavé s oprýskanou fasádou a zašlými rámy výlohy ?

Obchod musí vábit k návštěvě. Čisté průčelí, správné barvy fasády , rámů výlohy i dveří dle studie Feng-shui, výloha neustále čistá s výzdobou vztahující se k roční době. Opět je důležité ladění do správné barevnosti. Návštěvníka potěšíte milým uvítacím nápisem na dveřích. Pokud k obchodu vedou strmé schody ať směrem nahoru nebo dolů, raději si otevřete obchod jinde. Na těchto schodech se energie čchi příliž vyčerpává a obchod by nemusel prosperovat tak jak si představujete.

Jako návštěvník vstupujete do obchodu. Není nic horšího, než spatřit unuděnou prodavačku, kterou obtěžuje vaše přítomnost. Bohužel i prodavačky, které vás nenechají ani rozhlédnout, jsou většině lidí nepříjemné. Ihned vás zasypou nabídkou pomoci a vy nestačíte ani vydechnout. Nakupování je pro mnoho lidí příjemné. Rádi vejdou do útulného obchodu, v klidu se rozhlédnou a poté eventuelně žádají pomoc prodavačky. Ideální přivítání návštěvníka je milý pozdrav bez okamžitého vnucování se s nabídkou. Mohla by například znít : " Dobrý den, pokud budete potřebovat poradit, jsem vám plně k dispozici ", odstupte a nelepte se na zákazníka. Správný prodavač odhadne typ člověka, který vstoupil. Plachý a ustrašený muž bude chtít co nejméně komunikovat. Žena, která je pravděpodobně pár měsíců v důchodu, určitě postrádá lidi a ráda si s vámi poklábosí. Poděkujte zákazníkovi za nákup nebo i pouhou návštěvu. Můžete se zmínit o termínu dodání nového zboží.

Pokud přijmete novou prodavačku, musíte jí vysvětlit svou filozofii v přístupu k zákazníkům. Pokud jí vše laskavě a v klidu nevysvětlíte, nebude se pravděpodobně chovat dle vašich představ.

Umístění pultu, kasy ,regálů, barev a doplňků  řeší detailně Feng-shui studie.


RECEPCE

Měla by být umístěna čelem ke vchodu do budovy. Vhodné barvy, materiály a doplňky řeší Feng-shui studie.


KANCELÁŘ

Pracovní stůl nebo stoly musí být umístěny tak, aby příchozí viděl do tváří přítomné osoby či osob. Je-li v kanceláři přítomno více pracovníků, vstává a zdraví příchozího ta osoba, která je pověřena stykem s veřejností. Tato osoba se představuje a ptá se na přání příchozího. Je velmi neslušné pozdravit návštěvníka v sedě.

Kanceláře jsou svým zaměřením, počtem pracovníků, tvarem místností a umístěním natolik různorodé, že barvy, umístění výpočetní techniky, regálů, šanonů, materiálů a doplňků řeší Feng-shui studie ušitá na míru.


RESTAURACE

Je místem zklidnění, relaxace, lásky, komunikace, obchodů a nových známostí. Rozmanitost těchto energetických informací v kombinaci s energií jídla je nejsilněji působícím prostorem ze všech jmenovaných. Stačí malinká chybička v toku energie čchi a restaurace je prázdná , i když se vám zdá být příjemná.

Studie Feng-shui dokáže respektovat vámi zvolený styl. Existuje mnoho nástrojů Feng-shui jak vyléčit vaší restauraci. I malý provedený detail může zcela změnit počet návštěvníků . Nemusíte se obávat nákladné rekonstrukce. Záleží jen na vás kolik změn budete chtít provést.


ADMINISTRATIVNÍ BUDOVY

Provádím Feng-shui studie těchto budov. U novostaveb spolupracuji s vaším architektem, u staveb již hotových navrhuji opravy v těch místech, která jsou energeticky oslabená. Nástrojem bývá použití správné barvy, materiálu a dekorace v dané oblasti dle světových stran. U novostavby posuzuji architektonické usazení do okolní krajiny, tvar budovy, vchod, tvary jednotlivých kanceláří, vše tak, aby byla v této budově podpořena kariéra, sláva, úspěch a bohatství.